Uudised  

Telegrupp AS ja Elioni Ettevõtted koostöös valminud toode IPCentrex on nüüd Elioni teenusena kättesaadav.

IPCentrex lahendus on loodud IBM, Thomson Telecomi, Cirpack, Enterasys Networks uusimate IP võrgu tehnoloogiate baasil. Telegrupp alustas innovaatilise IPCentrex toote arendust juba üle 3 aasta tagasi ning sai selle arendamisel tehtud teadus- ja arendustööde finantseerimiseks abi ka EAS-lt. Väga suur osa sellest lahendusest on arendatud Eestis Telegrupi poolt. IPCentrex lahenduse väljatöötamise lähtekohaks oli, et uuele VoIP lahendusele üleminekuks peab olema hea põhjus. Ettevõtete jaoks on ülimalt oluline, et see funktsionaalsus, mis neil on täna kättesaadav uusimate telefonikeskjaamadega (PBX) peab olema toetatud ka IPCentrex lahenduse poolt. Oluline on see, et nüüdsest pole enam vaja soetada telefonijaama, vaid kõik need omadused saab firma oma kasutusse vaid operaatorilt IPCentrex liinid tellides. See võimaldab paremini planeerida firma finantsvahendeid ning vabastab ettevõtte suurte finantsinvesteeringute vajadusest. Ettevõte saab uusima tehnoloogia oma kasutusse vaid ostes või rentides standardsed VoIP telefoniaparaadid.
Lisaks telefonikeskjaamadelt teada-tuntud omadustele võimaldab uudne IPCentrex lahendus ka alljärgnevaid omadusi, milledest mõned on IPCentrex lahenduse kooseisus klientidele kättesaadavad esmakordselt kogu maailmas:

  • Tsentraliseeritud süsteemi haldus, kasutajate loomine,, omaduste seadistamine ja kõnepakettide muutmise võimalus tsentraalse haldusliidese kaudu
  • Mitme kontori võimalus
  • Tasuta sisekõned kontorite vahel
  • Kodukontoris VoIP lauatelefoni või arvutis asuva tarkvaralise telefoni kasutamine
  • Kahesüsteemsete GSM/WiFi telefonide kasutamise võimalus
  • Integreeritud faksipostkast, kus faksid saadetakse e-mailile PDF kujul
  • Integreeritud kõnepostkast, kus jäetud teated saadetakse e-mailile mp3 või wav formaadis.
  • Kõnede salvestamine, millele tulevikus lisandub ka mobiilkõnede salvestamine
  • Tasuta VoIP kõned arvuti või WiFi telefoni abil interneti kaudu.
  • Kõnekeskus, mis võimaldab ettevõttel näha kogu kõnede statistikat ja hallata oskuste põhiseid agendigruppe
  • Telefoninumbri valimine arvutist (Web, Outlook, Word, Excel, CRM, ERP jne rakendustest)
  • T.38 protokolli tugi tavapärase faksi ühendamiseks tagab häireteta faksiühenduse
  • jpm.

  • Selleks, et uue lahendusega parandada ettevõtte klienditeenindusprotsessi ja vähendada kulutusi sidelahendusele, peab ettevõttel olema kaasaegne arvuti kohtvõrk ning kvaliteetne Interneti lairibaühendus. Kõik uue süsteemiga kasutatavad telefonid ühendatakse arvutivõrku. Uue lahendusega tutvumiseks soovitame võtta ühendust Telegrupp AS telefonil 6 800 888 või e-maili aadressil telegrupptelegrupp.ee. Uue toote hinnakirja leiab Elioni kodulehelt Lisainformatsiooni toote kohta leiab ka aadressil www.mobileIPCentrex.com