Uudised  

Telegrupi ja Elioni ühistoode IPCentrex üliedukas.

Kevadel Elioni ja Telegrupi koostöös klientidele kättesaadavaks tehtud toode IPCentrex on edukalt läbinud põhjalikud testid esimeste klientidega. Kasutajatestide käigus likvideeriti kõnekvaliteedi probleemid ja viimistleti süsteemi iseteeninduskeskkonda. Testklientide hulgas oli jäätmesorteerimisfirmasid, tervishoiuettevõtteid ja teenindusettevõtteid. Peale testperioodi lõppu on kõik kliendid soovinud sõlmida ka lepingud teenuste kasutamiseks. Üllatuslikult on kõige menukamaks kujunenud IPCentrexi telefonisidelahenduse juures kõnesalvestusteenus ja Kõnekeskus Call Center. Teenuse käive on kasvanud iga kuu ligi 2 korda.
IPCentrex on virtuaalne telefonikeskjaama teenus. Ettevõte peab endale soetama vaid suhteliselt odavad IP telefonid või mikrofoniga kõrvaklapid arvutile ning teenuse saab tööle tihti kiiremini kui 1 nädala jooksul. Ära jäävad nurgas tolmav telefonikodukeskjaam ning kallid süsteemi hooldaja töövisiidid. Kasutaja päralt on kaasaegne VoIP telefonisüsteem, millel on funktsionaalsust enam kui telefonikeskjaamal. Firma peab maksma iga telefoniliidese eest vaid kuumaksu, mille kohta saadetakse Elioni poolt arve koos kõnemaksumustega.

IPCentrexi põhilised omadused:

Eraldi telefonivõrku pole vaja ehitada. VoIP telefon ühendatakse arvutivõrku.
Kõik ettevõtte harukontorid töötavad ühtse numeratsiooniga ja ühtse süsteemina
Faksi automaatne vastuvõtt ja saatmine PDF kujul e-posti aadressile
Integreeritud kõnepost, teadete saatmine e-posti aadressile
VoIP süsteemitelefonidel abonendi esindusnupud koos hõivatuse näiduga
Kõnesalvestus, vastava paketi tellinutel salvestatakse kõik telefonikõned ja säilitatakse automaatselt 7 päeva. Kõnesalvestused on kuulatavad turvalise veebiliidese kaudu
Eestikeelse menüüga VoIP süsteemitelefonid
Telefoninumbri valimine Outloogist, veebirakendusest või mistahes muust programmist ühe nupuvajutusega (standardfunktsionaalsus)

IPCentrexi integreeritud kõnekeskuse omadused:

Täielik kõnede statistika
Agentide statistika ja edukusnäitajate mõõtmine
IVR, firma spetsiifiline tervitustekst ja automaatteated
Automaatne kõnede salvestamine
Paindlik agentide lisamine, järjekordade muutmine ja hõivatuse jälgimine
Kõiki IPCentrex sidelahenduse võimalusi saavad kasutajad paindlikult muuta veebipõhise haldusliidese kaudu. Lisainfot lahenduse kohta saab www.MobileIPCentrex.com veebisaidilt.